2.5 sene önce kızım dogdugunda almıştım o zaman pek kullanmadım şimdi oğlum kuvozde 1 aydır kullanıyorum sürekli ve artık kendi kendine kapanmaya vs başladı çekimi de iyi gibi duruyo ama sanki göğsümü tam bosaltmiyo hissiyatinda oluyorum tam emin degilim. Pekte memnun degilim özellikle bozulmaya ramak kaldı şu anda gittiği yere kadar diyip kullanıyorum ama bakalım. Bozulursa ne alacam diye de ben düşünüyorum.🥹