minik-02 yarım saat oldu sünnet ettirdim lazerle yaptılar çok şükür uyuşturma sünnet toplam 10 dk sürdü belki daha az şuanlik uyuşuk sanırım o yüzden normal bir şekilde oynuyor. Sünnet anında baya ağladı yatırıp ayaklarını falan tutunca sonrasında bittiğinde sargı beziyle kapatıp bebek bezini sardık kucağıma alınca bir süre sonra sustu. İlk çişini yapmadı galiba daha umarım sonrası zor olmaz doktor sadece kantoron yağı sürün her alt değiştirmeye dedi başka bir seye gerek yok dedi birde rif verdi ampul içinde batikon gibi bir ilaç bir iki damla damlatirsin dedi ara ara istersem oda. Az önce de uyuşukluk geçerken çok canı yanmasin diye ağrı kesici şurup verdim bakalım