K-Canseven edadm canım illa pahalı markası bilinen bir şey almana gerek yok. Her korse aynı işi görür. Önemli olan kademeli olarak sıkılabilmesi. Karnın gittikçe inecek çünkü sende konseyi ona göre daraltırsın 😉
smnbr edadm Ben de bu konuyu araştırıyorum. Doğumdan kaç gün sonra kullanmak gerekir? Göğüs toparlayıcı korse var bi de, ona baktınız mı? Instagramda ayrem korse diye bi sayfa var orda gördüm bir sürü çeşit. Ne kadar etki eder bilemiyorum tabii
edadm Gamzecanpolat peki askılı bel korsesi mi yoksa askısız olan mı daha iyi olur sence hangisini alsam bilemedim
Mutluolanbiri Dolap üzerinden owli marka korse aldım baya kaliteli sıfırı oldukça pahalıydı 2.el almayı tercih ettim. Normal doğum sonrası 10.gün itibariyle kullanmaya başlıycam
edadm Mutluolanbiri ben de bi bakayım canım bilemedim ne alsam doğum yapalı da altı gün oldu bi an önce kullanmam lazım
edadm smnbr bir hafta on gün sonra başlayabiliyormuşuz canım, göğüs toparlayıcıyı da gördüm ama alsam mı bilemiyorum emziriyorum şu an sütü keserse diye korkuyorum açıkçası. ben de bir bakayım o sayfaya
Denisdenis edadm doğumdan sonra doğum şekline göre kullanabilirsin sezeryansa sanırım biraz daha geç takman gerek ama korse şekli olarak sadece beli kavramamalı hafif kalçalara doğruda insinki oralarda toparlansın toparlndıkça bel çevrende tutabilirsin normal doğumda çok daha çabuk takmaya başlayabilirsin❤️
edadm Denisdenis normal doğum yaptım kuzum yarın bir hafta olacak artık alıp kullanmak istiyorum geç kalmak istemiyorum hiç. beş korseleri var kopçalı olanlar, bir de onların omuzlarında askısı olanlar var tüm sırtı topluyor sanırım hangisini alsam bilemedim