caprresecake gebe olma ihtimaliniz var fakat testi çok erken vermişsiniz. Şuan çıkan değer gebe olmayan kadınlarda standart çıkan değer. Adet gününüzden 2 gün önce veya adetiniz geçerse eğer test verin şuan daha döllenme aşamasında hem testte çıkmaz hem de gebelik bu kadar erken belirti göstermez. Büyük ihtimalle psikolojik olarak belirti hissediyorsunuz. Bulantılar, baş dönmeleri, sancılar hepsi regl geçtikten sonra gerçekleşen belirtiler yani bebeğin 4 haftayı geçmiş olması lazım belirti yaşamanız için. Göğüs hassasiyeti vs hissediyorsanız da onlar yumurtlama döneminde eveya adet döneminde de olur. Kendinizi strese sokmayın. Adetinizin geçmesini bekleyin inşallah herşey gönlünüzce olur.