Zeynep_ze
İlk 2 - 3 gün süt gelmeyebilir, hastanede mama bırakıyorlar odaya hemşire gösteriyor zaten, eve çıkana kadar gelmezse 2 saate bir o mamadan alıp vereceksiniz, hastaneden çıkmadan aynı mamayı alın. Şiringa ile verdiler oğluma ben aynı şekilde evde devm ettim, hatta hala ara ara veriyorum mama. Biberon kullanmayın, bebek meme reddi yapar, kaşıkla zor oluyor, şırınga tek başına iken kolay verirsiniz.