Cerenbelis1 ben kızım da almıştım doğumdan sonra aldım. Hem süt çoğalsın diye emzirdikten 1 saat sonra sütümü sağıp sakladım hemde gün içerisinde bazen çok yorgun olduğundan dolayı emzirmek yerine Sağdığım sütü verdim. Şimdi ikizlere gebeyim çok işime yarayacağını düşünüyorum