Merhaba kızlar 36. Haftamızdayız yaklaşık bir birbuçuk aydır parmaklarımda hatta bazen kolda da tahammülü zor uyuşmalarını oluyor bunu yaşayanınız bireyler yapıota düzeltebileniniz var mı bazen tek bişeyi bile elimde tutamıyorum ellerin çalıştırması gereken hiçbir eylemi kolaylıkla gerçekleştiremiyorum oğlumda da olmuştu ama bu defa çok farklı