Arkadaslar 37+3 teyim dün akşamdan beri vajinama ve baldırlarıma inen bir ağrım var . Ve karnım çok kadılıgor hatta sabah uyandığımda bile karnım kasılmış durumdaydı. Kasılma düzenli olunca mi süre tutacağım ve aynı zamanda sancıdamı olması gerekiyor. Ve sancı nasıl bir şey sancı olup olmadığını nasıl anlayacağım. Doğumun başladığını nasıl anlayacağım. Aynı zamanda deli gibi grip oldum öksüre öksüre içim disima cikti. Paroldan baska bisey vermiyorlar. Suan yasamak bile bana cok zor geliyor. Ama karnim kasilinca hem cok agriyor hem asagiya cok baski oluyor hep agrilarim var insanin poposundaki kemik bile agrir mi agriyor iste. Hadi bana ses olun arkadaslarim ayni seyleri yasayan varmi bilgilendirin dogum yapanlar tecrubeli olanlar.