flybrs Özel doktora gidiyorum , ikili tarama testi istendiğinde devlete yaptırabilir miyim? devlette ayrı bi doktora gitmiyorum sorun yaratırlar mı?
GozdeCemre flybrs sanmıyorum canım normal muayeneye git o zaman ikili taramayı sorar sana daha çok etken haftalar çünkü sıkıntı olacağını sanmam
blackeagle flybrs benim bildigim devlette bir muayenen olmalı doktor takibin yani o yoksa direk 2li test için geldim dediğinizde yapmıyorlar yine de bir arastırın derim
GozdeCemre flybrs yani sıkıntı olacağını düşünmüyorum 11 ile 13. Hafta arası yapılıyor özeller keşke böle şeylerde de sadece muayene parasıyla kalabilse insanı soyuyorlar resmen
GozdeCemre flybrs ben sırf böle şeylerle uğraşmamak için 16. Haftadan sonra paket anlaşacağım en azından ikili üçlü derdim bitmiş olacak
Haliime Canım bende normalde özele gidiyorum testler için ise ; devlete gittim ve doktora benim ikili test yaptırmam gerekiyor dedim hemen yaptı benim test sonucum 10 gün sonra çıktı gidip aldım suyumun iyi olduğunu bebeğin sağlıklı olduğunu ultrason a soktu cinsiyetini dahil söyledi 🥰