Ben yarın doğum yapacağımı hissediyorum normalde tahmini doğum günü 13 kasım olacak ama nedense bu haftanın başından beri içimde bir his var ve bebeğimin yarın doğacağına inanıyorum. Normalde yarın sabahtan da randevum vardı. Gittiğimde yatışım yapılacak diye kendim çok inanmıştım. Neyse bugün hastaneden arandım, doktorum özel bir sebepten dolayı yarın yokmuş haftaya çarşamba gününe randevumu ötelediler. Ben yarın doğurursam doğumuma başka doktor girmiş olacak. Bu durum bende biraz stres yarattı. Aranızda bu tarz durum yaşayan oldu mu? Takipli doktorunda değil de başka doktorda doğum yapan kişiler tecrübelerini aktarabilir mi? Teşekkürler şimdiden