Zakkus ilk defa bir devlet hastanesinin ultrason yapmadığını duydum. Ultrason ses dalgaları aracılığı ile görüntüleme yapar yani radyasyon yaymaz bu yüzden de zararlı değildir. Günde bir kaç kere girdiğim oldu benim ultrasona. Eğer zararlı bir şey olsa aynı röntgen gibi gebeler için tehlikeli girmeyin yazardı. Devlet hastanesi yapmıyor değil bence siz zararlı olduğunu düşündüğünüz için kendiniz yaptırmıyorsunuz çevreden öyle duyduğunuzdan. Hiç bir doktor ultrasonda bakmayıp bebeği riske atmaz özellikle son haftalarda Her hafta kontrole çağırıyor doktorlar bebeği görmek zorundalar çünkü acil müdahale için.