snmtrhn ben cnm skwr yuklemesine cok karsiydim ama onuyapmasaydim eger bebegimj kaybedicektim cunku anlamiyodum sekerimjn yukseldgini oda bebege ve organlarina etki ediyomus neyse seker yuklemesi yaptrdim yuksek cikti once 50gr sonra 100gr yukslediler 235 cikti malesefki cok yuskekti diyetle kurtarilmaz dedi ama yinede denedik meyve bile cikariyodu sekerimi 4 vakit bacagimdan insilin vuruldum cnm o duzene soktu cok sukur saglikli oldu bebegim yanliz beni hicbir hastane kabul etmedi normal dogum yaptiramam diye z.burnu avtasya hospjtalde dktr birtek dogurum dedi ozel bende oraya gitmeye basladim hatta devlet erken almaya bile calisti ben isyemedim 31 haftaliktim ozelde hersey kontrolumde gitti bebegim zaten iriydi gec yaptrdgim icin yuklememi insulinle normal.kilosuna dondu ama 37 haftalikken 4 kiloydj ben kendime guvenemiyprum sknti cikcak sekerimle ilgili diyip sezeryan oldum kendi kararimca cok sukur hersey yolunda gittj oldum sezeeyanimi ama benim dktrum normal diye cok diretti sdce bnm hislerim doguramiycam diyodum zaten uyice kilo aliyordu erkekti bide 40. haftaya kdr 4.5 olurdu enazindan bide sekerim yukswlmesi anne karninda bebegin ani olumlerine sebep oliyor diye korkudan sezeryana girdim heran bisey olcak diye simdi 2. hamileyim onda cikcakmi bakalim 🤰