Eylulmeleginannesi
Arkadaşlar hepinize sağlıklı mutlu bi gebelik ve kolay doğumlar diliyorum 🙏🏻Rabbim bu duyguyu isteyen herkese yaşamak nasip etsin 🙏🏻Anne oldum ben meleğimi ilk öğrendiğim gün içime düşen o tarifsiz duygu.. kelimelere sığmayan anlatması mümkün olmayan..Benim Doğum hikayem pek kolay yaşanmadı belki ilerleyen zamanlar paylaşırım sizle..rabbim hepinizin yardımcısı olsun..herşeye değer bu duygu 🙏🏻🤱🏼♥️ 39+5 te doğdu meleğim😊