Eminesahin1 e_blue_sky_a ben aldırmayı düşünmüyorum zaten allahtan bir tane istedik iki tane verdi bize onun günahına giremem zaten bide çok pahalı detaylı yaptırsam yeterli diye düşünüyorum sonuç olarak doğduktan sonra ateşli bir hastalık geçirip kalıcı bir hastalığı olsa çocuğumuzu atmayacağız
e_blue_sky_a Eminesahin1 yani, 10da 12de kürtaj olanlar var. Onların kendi seçimi. Herkes göze alamayabilir. Lakin sizin ikiz bebek, ve bence iyidirler, detaylıya mutlaka gidin ama detaylı önemli
Azra8Engin Eminesahin1 ben dün fiyat aldım 10dan aşağı yok 10 ile 12500 arası gentan ve genoks firması 8500 fiyat verdi bilginiz olsun belki olduğunuz şehirde şube vardır. Doktorum yaptiracaksan gentan öneriyorum dedi
Sedaerva Eminesahin1 Eskişehir de ucretsiz yapılıyormus bu test bı arastirin isterseniz.hem yakinsiniz da 🌹
2kucukbebis Ayseveikizler Merhaba İzmir Genoks firmasında sonucunuz kaç günde çıktı acaba? Ve ne kadara yaptırdınız?
Ayseveikizler 2kucukbebis 350 dolara yaptırmıştım haziran ayında. Bir haftada gelir demişti doktorum 4 günde geldi sonuçlar
2kucukbebis Ayseveikizler Bende orada yaptırdım Bornova’da ama 17 gündür sonucum çıkmadı hala bekliyorum 🤷🏻♀️
Flzzzzzz Eminesahin1 ben genoks şirketine yaptırdım İstanbul’da oturuyorm Ankara’ya gitti sonuç 3 iş gününde geldi 10.000 di ama ikiz daha fazla diye biliyorum
Temmuzmucizesi26 Eminesahin1 canım Eskişehir de tıp fakültesinde ücretsiz yapılıyor bursa da buraya iki saat buraya gelip yaptırabilirsin
Temmuzmucizesi26 Eminesahin1 internetten eskişehir osmangazi tıp fakültesi yazınca randevu numaraları çıkıyor. Ordan arayın genetik bölümüne bağlanmak istiyorum deyin biraz zor ulaşılıyor sürekli aramanız gerek. Onlar size gelmeniz gereken günleri söylüyorlar randevu ile gidilmiyor. Pazartesi mesela kan alma günü 2.30 du ben öğleden sonra gittim anca beklemesi sıra gelmesi derken 3.30 da çıktım hastaneden. Doktor sizi bilgilendiriyor. Sonra sekretenden tüpleri alıyorsunuz kan vermeye iniyorsunuz kanı verip genetik sonuç bölümüne kendiniz götürüp veriyorsunuz 1 ay sonra sonuçlar çıkıyor. Onlar size zaten gerekli her şeyi orda söylüyorlar siz sadece hangi gün müsaitseniz gidebilirseniz kan verme saatini öğrenin o yeterli.
Temmuzmucizesi26 Eminesahin1 birde 12 haftadan aşağısını kabul etmiyolrar bebek dnaları kana daha iyi geçsin belli olsun diye 12. Haftadan itibaren kan almaya başlıyorlar. Yukarıda okudumda sizin ikizmiş ikiz olduğunu da belirtin yapmazlar etmezler sorun olmasın boştan yere gelmeyin
Eminesahin1 Temmuzmucizesi26 çok teşekkür ederim internette devlet hastaneleri ücretsiz yapılmıyor diyordu yani çok ciddi rakamlara yapıyorlar özeller de bunu araştırcam 10+5 haftalık hamileyim bende diğer anneler için de bilgilendirmiş oldunuz teşekkürler
Temmuzmucizesi26 Eminesahin1 rica ederim. Evet normalde devlet hastaneleri yapmıyor ama bu eskişehir istisna bende çok şaşırmıştım. İşte devlet hastanesi yaptığı için geç çıkıyor özellerde 10 günde çıkar ama burada yoğunluk olduğu için 1 ayı buluyor. 12 haftanıza girdğinizde mutlaka arayın sık sık kolay düşmüyor ama bilginiz olsunn