Geecen hafta cumartesi öğrendim gebeliğimi 116 çıktı pazar günüde verdim dayanamayıp 218 sonra iki gün sonra verdim yani salı 437 çıktı cuma verrdim ,1365 ve son olarak dün verdim 6386 çıktı randveuma kasımın 7 sinde kan vermeme gerek varmı daha ilk kontrolum olucak ve korkuyorum dış vs adet tarihimr göre 6+1 oluyor sizce nasıl ilk gebeliğim ayrıca 🥺🥺❤️