39+0 da geceden beri düzenli gelen adet ağrısından hallice sancilarim var muayene oldum 1 cm açıklık var.Bebegin başı kanalda.Sancilar hala geliyor.Nst de 10 dk da 30 üzeri iki sancı çıktı.Doktorum eve yolladı yatış yaparsam çok beklersin suni de verip eziyet etmek istemiyorum diye.evde çekiyorum sancimi.İlk doğum ne kadar sürer.Sizde aynı durumu yasayanlar oldu mu kızlar.