Baharinely Merhaba anne adayları ailemin yanında doğum yapmaya gidecegim nasipse giden doktordan rapor alıp bilgisi olan var mı ? Balıkesirden gaziantepe gideceğim
serapbttl Baharinely merhabalar bende pazartesi günü uçacağım doğum için. Bildiğim kadarıyla önceden 32 hafta ve sonrası rapor isteniyordu şuan rapor yok ama 36 sonrası kabul etmiyorlar dilerseniz siz riske atmayıp haftanız büyükse yine rapor alın. Ben 29.haftada olacağım için almadım rapor.
Tugbacan Baharinely Canim bende geleli 2 hafta oluyo kadin dogum doktorumun yanina 31 haftalikken gittim anlattim gidecegimi bi nst bi kontrol yapıp belgemi verdi o belgeyide ucaga binmeden checkin yaptirdigin kisiye veriyosun fotokopisini cekip orijinali sana verip digerini kendi aliyo baska bir sey yok 33 den sonra pek yardimci olmuyorlarmjs
Snkakr Snkakr Max doktor raporuyla 35. Haftaya kadar alıyolar 36 ya girdin mi hiç bi türlü almıyorlar
Baharinely serapbttl sadece bir hafta ileride ama suan 31 im 35 domadan yazarım dedi bnde eşim burda tek gec gideyim diyorum
Baharinely Tugbacan ama bugun bana doktorum 36 doldurmadan sancı sıkıntı vs olmazsa gidebilirsin dedi erken değilmi 31 ben suan 31+2 yim
Tugbacan Baharinely Valla bilemedim ben turk hava yollarini aradim tekli gebelikte 35 olmadan binmen lazimmis hatta ben 2 hafta daha bekleyecektim bunun icin erken gelmek zorunda kaldim
serapbttl Baharinely havayolunu arayıp mutlaka teyit edin yine ama 36 sonrası asla alınmıyor o zamanı kaçırmayın 36+0 itibariyle sıkıntı olur. Benimde eşim tek kalacak ama ben ilk gebelikten bildiğim için hafta ilerledikçe etkisi uzun oluyor uçak yolculuğunun ki bende Bingölden Edremit yapmıştım aktarmalı falan zorlamıştı beni bu sefer aktarmasız ve erken hafta tercih ettim 🤗 umarım güzel geçer yolculuğunuz birde doktor raporu erken yazda bile onlar gününü yine hesaplıyorlar bilginiz olsun 🤗
nzlannac Siirt’ten Antalya’ya gideceğim çarşamba günü 35 haftalık olarak. Pegasus 36. Haftaya girmeden doktor raporuyla alıyor. Anadolu jet 34 ten sonra raporla dahi almıyor ikisinide arayıp sormuştum. Ama Türk hava yollarını bilmiyorum.
Baharinely serapbttl tesekkür ederim rapor 7 gün gecerliymiş 3 gün önceden yazdırıp gidecegim havaalanı aradım 35 içinde sorun ypk dedi hayırlısı olur inşallah
Snkakr Baharinely aynen 36 oldumu almıyo. Bende aynı sorunu yaşadım. 36+2 olmuştum alamayız 35 son demişti
Tugbacan Baharinely 31 kusurdu 32 olmadan bindim ucaga 35 e girmeden en fazla binmen gerekiyormus birde raporun gecerliligi 10 gun suruyormus