Kızlar 23 haftalık hamileyim 2 gündür şiddetli bir gaz sancısı var 2 serum yedim halen fayda etmiyor. Karnımın içi ve yan kısımları çok ağrıyo yürüyemiyorum ağrıdan. 2 gündür yemek yiyemiyorum ve çok üzülüyorum bebeğe kilo aldıramıyorum diye. Başına gelen var mı ne yapmam lazım 😔