Babyannesii Kızlar nazara inanırım korkarım ama duayla kendimizi koruyabiliriz bu çevredeki insanların her şeyi paylaşma nazar olur düşüncesi beni delirtiyor sonuçta dua ettikten sonra hangi nazar işleyebilir değil mi
Minigiim-vebenn52 Babyannesii ben çok inanırım nazara zaten sosyal medya kullanmıyorum paylaşım da çok yapmam whatsapta direk nazarı çekiyorum zaten yapı olarak
Nursonmez Babyannesii öyle düşünürsen daha çok nazar olur ben neyi aman buna nazar olur saklayayım kimse görmesin bilmesin derkenden nazar değiyor ama öyle düşünmeyip devam etsem hiç bişey olmuyor sadece insanların gözüne sokmamak lazım ve kendin de çok söylememen lazım bazen günü geliyor kendime nazar değdiriyorum 😅😅
tugbadurmaz34 Babyannesii nazara inanırım ama buna inanıpta kendimi hücreye hapis edemem sosyal medyayı aktif kullanıyorum şu ana kadar aktiftim ama 7. Yılımızda hamilelik haberimi akınca bir geri durmadım değil bu da nazardan değil tekrar kaybetme korkusundan dı yılbaşında 5. Ayıma giricem büyük ihtimalle belki o zaman paylaşırım diye düşünüyorum
Babyannesii Ya benimde öyle yıldızım düşük ama hangi nazar duadan üstün olabilir ki dua ettikten sonra bence insan kendini kasmamalı ayağımıza taş değse nazar diyorlar
Babyannesii Yani insan heves ediyor tabi ki onca fenomen ünlü paylaşıyor bir şey olmuyor bize mi olacak😀