Dün post açmıştım bebeğin kafa büyüklüğüyle ilgili doktorum bu yüzden küvez gerekebilir gerekmeyebilir demişti ama kafasının 1-2 hafta önde olduğunu 1 cm büyük olduğunu o yüzden sezeryan olacağını söylemişti bugün başka doktora gittim kafasının normal olduğunu bu durumda sezeryan gerekmediğini başka bi durumda sezeryan olabileceğini ama şuan normal doğum olacağını söyledi haftasıyla uygun olduğunu söyledi boşuna panik yapmışım kızlar şimdi oturdum sancımın gelmesini bekliyorum hayırlısıyla😅 37+3 olduk 🤰🏼🤲🏻