Kızlar merhaba, 39+3 haftalık hamileyim nişanım geldi 2 cm açılmam vardı ama doktor yatış vermedi. Sancım yok arada oluyor gibi ama pek zorlamıyor çok düzensiz. Pilates topuyla egzersiz yapıyorum, merdiven inip çıkıyorum, yürüyüş yapıyorum, hurma falan yiyorum ama 2 gündür bir ilerleme olmadı. Doğumu hızlandırmak için önerileriniz var mı açılmayı nasıl ilerletebilirim? Biraz uzun oldu kusuruma bakmayın 🙏🏻