Merhabalar, 38+4 teyim, dün gece çok sancı ile doktora gittim alttan muayene edildi, açılma yokmuş eve geldim fakat kahverengi kırmızı kananamam oldu. Bu nişan mi acaba yoksa muayeneden kaynaklı mıdır? İlk hamileligim bilgisizim yardimci olursanız sevinirim.