Kızlar selamlar 🫶🏻💕 2 hafta sonra 7. evlilik yıldönümünüz ben ve eşim tüm önemli günlerimizi genelde hep kutladık bugüne kadar ama bu sene çok anlamlı çünkü bebeğimiz olacak inşallah acaba bebekle ilgili bir hediye mi alsam yoksa normal bir hediye mi baksam çok kararsız kaldım bu sene şu an ihtiyacı olan tıraş makinesi dışında bir şey yok zaten ben özel günden bağımsız kendime bir şey alınca ona da alırım ihtiyacı olan ne varsa fikirlerinizi bekliyorum 🥰🌸