Kızlar yenidoğan bebeğimiz için anne yanı olabilen, tekerlekli ahşap beşik düşünüyorum. Sanırım 2-3 yaşına kadar kullanabilir. Dolaplarımız ağzına kadar dolu olduğu için de dört beş çekmeceli, beşik ile aynı ahşap renginde şifonyer düşünüyorum. Hali hazırda evde boş oda var ama biz o odayı hem çalışma odası hem de misafir odası olarak dizayn etmiştik. Beşikle yatma dönemi bitince misafir yatağı olarak hazırladığımız ama çok da kullanılmayan tek kişilik bazasında yatar diye düşünmüştüm hep. Ama etrafımda daha önce çocuk sahibi olanlar, onun için de şimdiden oda dizin, yeni mobilyalar alın vs falan dediler. Aklım karıştı. Zaten kiracıyız ve ev sahibi ile anlaşmazlık yaşıyoruz. İki üç seneye taşınma ihtimalimiz de var.
Bu şartlarda masraf edip ayrı bir oda almak gerekli mi sizce? O tek kişilik yatakta sizce 4-5 yaşındaki çocuk tek başına yatabilir mi?