Ceyq 5+2 haftalik hamileyim asiri karnim agriyorr yok boyle agri adet olucak misim gibi acil yardim neden boyle oluyor kac gundur kasik agrsii karin agrisi bittim 😭
karakayahavva00 Ceyq bende 5 haftalık hamileyim sol kasık ağrısı şikayeti ile gittim keseyi gördüm ama kese üstünde kanama alanı varmış progesteron ilaç verdi doktor. Lütfen ihmal etme. Ağrı normal diyorlar ama farklı sıkıntılar da çıkabiliyor.
Lagertha_ Ceyq bana doktorum kanama olmadığı sürece ağrıların normal rahmin büyüyor dedi ama herkes bir olmayabilir en iyi doktorunuz bilir
Minigiim-vebenn52 Bence bi doktora git ne olur ne olmaz belki doktor progestan verir biz yerleşme ağrısı sanıyoruz ama başka şeyler de olabiliyor
Hllkrc karakayahavva00 aynı sey benimde basıma geldi içerde kanama kanalı var dediler progestoron iğne vurup ilacı verdiler 2 hafta olucak kullanıyorum