Kizlar bebegim 5 aylik 6 aydan itibaren 2 numaraua gecince mamasini degistirmeyi dusunuyorum icerigi temiz,guzel kilo aldiran mama onerirmisiniz? Çünku bu mamasi Hollandanin guzel kaliteli bir mama kilo alimi felan hersey guzel ama kusma yapior kizim yedikten sonra oynuyor 10 dak sonrasinda kusuyor .Belkide kendisi kusan bir bebek mamadan degil bilmiyorm ama guzel kusturmayan,,icerigi temiz bir mama onerin bana please