canım zaten orda bi tane doktor var yani ben ole biliorm . prof faik özkan yazıcı . özel olarak muane edior . ücreti 970 tl ama bildiğim kadarıyla bi dolu bi boş . her defasında para almıo . ve prof yani :))) direk derdini dinlio . hemen hormon testi ve rahim flimi cektirtio . adetin 2. günü gidiosn . eşindende sperm testi istio . hepsi ücretsiz zaten .