Ben de pazartesi gunu asilama oldum iki gun yattim ucuncu gunden itibaren isleeimi yapmaya basladim doktor hicbirseyi kisitlama sadece kendini cok yorma dedi. Carsamba gunu kontrole cagirdi ama ne zaman beta vericem hic bilmiyorum. Olumlu ve haberler alicaz insalah♥️