Öncelikle biraz uzun olcak kusura bakmayın. 2 ay önce. 7 haftalikken bebeğimin kalbi durmuştu ilaçla düşük yaptım sonrasında. Adet düzensizliği oldu 2 3 gün. Erken yada geç geliyordu son adet tarihim 30 eylul..cocuk düşündüğümüz için çalışmalara başladık oncesjnde kadın doğuma gideyim genel muayene olaym dedim pazartesi doktora gittim doktor yumurtaliklarimin güzel çalıştığın söyledi rahmin felan temiz sıkıntı yok dedi adet gunum ama hiç ağrım yok dedim. Betaya bakalm dedi 13.4 çıktı hamilesin dedi. Cuma tekrar gel artış varmi bakalm dedi dün akşam ağrım başladı bel ve kasik bolgesinde acik pembe akinti ile karisik
birsey geldi bugün de kırmızıya dönük kan geldi bende acile gittin şimdi kan verdim kimyasal olabilir dediler değerim şuan da 10 çıkmış pazartesi 13.4 şimdi 10 5 ustu gebelik sayılıyor demisti doktor şuan hala hamilemiyim kimyasal olma durumu varmi yani beta. Yükselme ihtimali varmi benm durumundan yasaya varsa. Tecrübeli anneler lütfen fikir verin bana