Begmulusoy gaz olabılır. O haftalarda agrı sancı olur bir nedeni rahım genıslemesı bır nedenıde gaz oluyor genelde ama gobek delıgımn orası hıc agrımadı genelde kasıklarm . Süreklı olup dayanılmaz bi ağrıysa doktora gidin tabi ama hafıf kasılma gıbı bıseyse ben olsam gitmezdm siz blrsnz 🤗