Kızlar 35+3 üm bugun nst girdim. Normalde çok hareketli bir sıpam var nst hareket etmedi. 2. Kez girdim. Şükür ikincide hareket etti. Normalde pazartesi günü kafası aşağıdaydı bugun gittigimizde. Sezeryan pozisyonunu almış. Bende doktora sordum hocam normalmi sezeryanmı diye. Dedi istersen zorlamayalım bnde sağlıkla gelsinde sezeryan da olabilir dedim. Allahtan birşey olmazsa 23.11.2023 tarihine sezeryan aldım. Tam tamına 21 gün kaldı. Şimdiden heyecan bastı.