birmelekannesi34 Burada takipli olupta memnun kaldığınız doktorlar var mı ? Randevu alacağım da fikir almak istedim
Glsmn birmelekannesi34 ben gidiyorum ama randevu aldığınız doktorlar orada olmuyor her seferinde farklı asistan doktorlara denk geliyorsunuz.
Serendipity16 birmelekannesi34 geçen çarşamba mustafa maraşlı adına almıştım tabi asistan doktor denk geldi ama güzel ilgilendi haftaya için yine aynı doktora baktım ama yoktu randevusu yani aynı doktora denk gelmek pek mümkün değil
birmelekannesi34 Glsmn peki düzenli randevu aldığınız bir doktor var mı. Kaç haftalıksınız doğumu bu hastanede mi yapacaksınız.
birmelekannesi34 Serendipity16 aynen pek mümkün değil ama ben artık sonlara yaklaştım bu hastane evime yakın olduğu için tercih edeceğim umarım memnun kalırım sezeryan olacak doğumum
Serendipity16 birmelekannesi34 inşallah memnun kalırsınız ama doğuma herhalde o an hangi doktor varsa o giriyordur diye düşünüyorum