Merhaba annelerim
23 haftalık gebeyim ve detaylı ultrasonda bebeğimi besleyen bir damarımda çentik yani tıkanıklık olduğu saptanmış.
Bu durum için coraspirin kullanmaya başladım doktor yazdı ve her ay seni görücem dedi hamileliğinin sonuna kadar da kullanacaksın dedi geçmezse ne olur dedim gelişim geriliği olur dedi çok endişeliyim çok üzgünüm var mı başına böyle bir şey gelen aspirin kullanınca geçen nolur yardım edin rahatlamaya çok ihtiyacım var…