tugcesakzci Meerrii gebelik haftası beta değerine göre hesaplanmaz. Son adet tarihinizin ilk günü hangi günse o tarihten itibaren hesaplama yapabilirsiniz.
Odininmamisi yagmurrrra Benim 4. Haftada 770 idi yarın kontrolüm var aklımda hep ikiz mi acaba vardı Şuan bunu okudum şoktayım 😀
yagmurrrra Meerrii Ailede varsa olabilir ben hiç beklemiyordum şok oldum öğrenince tek yumurta ikizi bide tek keseydi 5 haftalık 7de gittik bi baktık kesede 2 bebek😀
HilalOturak Ben 3000 küsürlerde öğrendim adetim 3 güm geçikmişti. Ama tek yumurta 😂 de gittiğimde 5 haftalık demişti
Aybarssmom_ Son adet tarihine göre hesaplanıyor canım benim adet olmam gereken gün betam 2130 çıkmıştı ikizden şüphelendiler ama tek gebelik 😍
yagmurrrra Aybarssmom_ demekki betaya göre değil sanırım döllenme zamanına göre değişiyor benim adet günümden 1,2gün öncesinde 270 falan çıkmıştı ikizmiş 🥹🥹🥹
HilalOturak Meerrii 25 ci haftaya girdik. Herkes inşallah sağlıkla kucağına alır bebeklerini. İsteyenede rabbim tez zamanda nasip etsin inşallah 🙏🏻
Meerrii yagmurrrra Benimde bugün adet günüm dün verdim 237 çıktı haftaya keseyi görmeye gideceğim Allah’ın izniyle
Esrass21 Ay cok degisik bende 4+5 de reglm 6 gun gecikince kan testi yaptirdim betam 544.2 cikmisti suan 5+4 gorunuyor ama dr gittik dr kesyi gordu haftaya bebelle kalp atisina bakalim dedi iple cekiyorum
Esrass21 Ama bizim ailedede hem esimin tarafinda var ikiz hem benim tarafimdada var ins ikiz olmaz cunku daha 9 aylik bir oglum var