Seda2208 Kızlar selam .. 9+4 günlük hamileyim . Gaz ve kabızlık sorunum var . Ve doğal olan (kayısı incir üzüm vs hiç fayda etmiyor … ) ne kullanabilirim . Gaz şişkinliği yüzünden günüme devam edemiyorum :(((
Ebru-29 Seda2208 ütüyü havlu ile ısıtıp ısıtıp karnınıza sarın. Sıcak süt bağırsak sistemini çalıştırır ya da şekerli Nescafe. Onun dışında karnınıza masaj yapıp ayaklarınızı karnınıza kadar çekin. Soda eğer ciddi bir şişlik varsa daha çok sismenize neden olur. Ayakları sıcak tutun
Elizbusra Malesef bende de senin gibi basladı suan 25 hafta aynı sıkıntı ultrasona girdim gaz birikmi sırtıma vuruyor baskı yapıyor gogus altında