…Mihrimah Lina… hamileliğimin başlarında Istanbula gitmiştik Mihrimah Sultan camiinin önünde bebeğimin kız olduğunu hissettim ⅞ haftalıktım kız olursa Mihrimah koyacağım dedim çok ağır bir isim gibi gördüğüm için de yanına biraz daha modern kısa bir isim koymak istedik Linayı seçtik ☺️