Yesim_Ercan Kizlar ben ölüyorum galiba bel agrisi bir idrar yanmasi iki ne yapicam bilmiyorum yanıyorum baya cikamiyorum tuvaletten ciksam cok gecmeden gene giriyorum öldüm ya tavsiyeniz varmi yardim edin
semazkcblc Yesim_Ercan doktoruna görün mutlaka. Bende idrar yolu enfeksiyonu sanmıştım acildeki pratisyen hekim de öyle demişti bugün doktoruma muayne oldum mantar enfeksiyonuymuş mesela
Nnazli1996 Yesim_Ercan bu illet bendede war bir turlu gecmedi gtti ya kasıklarda batma ağrı yapmiyor mu sizde bende oda oluyo yanma hissi oluyo ilaç kullandım geçmedi tekrar idrar testi yaptircam yarin
Duygguu Doktoruna görünmende fayda var idrar yolu enfeksiyonu olmuş olabilirsin. Bol bol su tüketmeni de öneririm enfeksiyonu atman için.
Yesim_Ercan Duygguu doktora gidiyorum az ihtabin var dedi ilac yazdi kullan dedi kullandim 1 ay sonra tekrar basladi doktor cumartesi gelcek
Yesim_Ercan semazkcblc ben gittim bi ilac verdi kullandim gecti simdi tekrar basladi somdi idare ediyorum isitim kendimi gecti biraz cok sukur
Yesim_Ercan Nnazli1996 bende bel agrisi bide kasik agrisi yapio baya bugun dayanamiyodum ama cok sukur gecti sicak suylan yikandim sirtimi petege dayadim istim kendimi biraz uzandim gecti cok sukur sende oyle yap