Ferihaerm23 Kızlar 37+2 deyiz kasıklarımda ağrım var normal mi dün geceden beri hafif sanki adet olucak gibi bi kasık ağrısı çekiyorum ve ara ara rahmime bıçak batar gibi ağrı giriyor gidiyor sonra
imeaeb Ferihaerm23 Ben de 36+3 aynı şekilde kasık ağrım var yürürken çok zorluyor özellikle ve bıçak batar gibi oluyor aşağı tarafım randevum çarşamba günü soracağım bakalım umarım vaktini bekler bebişler
zynpkrhsn1 Ferihaerm23 ayniyiz ozellikle yatakta saga sola donerken gozumden yas geliyor batiyor kasiklarim 😒
Ferihaerm23 Evet var kime söylesem ayakta sancı çekmen güzel dediler ama doktor bu ayşarda normal der bence. Kasık ağrım ve batma devam ediyor 🥲