Kızlar ben pazartesi doktora gittim rahimde kalınlaşma var dendi daha sonra kan verdim beta 24 çıktı 2 gün sonra tekrarladık 27 çıktı yükselmedi yani bugün hastanede tekrar bakıldı 26 çıktı doktor dış gebelik dedi pazartesiye kadar bekliycek iğne vuracakmış küçük bir işlemlede rahimi temizlerim dedi böyle durum yaşayan var mı size nasıl tedavi uygulandı?