Kızlar merhaba.3gun önce 20 lik dişimi çektirdim, Dayanılmaz ağrılarım oldu 5-6 defa parol içtim. 3.günden sonrada inanılmaz halsizlik,mide bulantısı ve titreme üşüme başladı, dişçimi aradım iltihap kapmış demek ki ,gelin bi çekilen yeri yıkayalım bide antibiyotik başlaman lazım dedi. Augmentin yazdı. Endişem şu ki bebeğime kötü bir etkisi olur mu, süte geçiyormuş ,zarar verir mi vs. Aynı durumu yaşayan varsa yardimci olur musunuz :(