minik_kurabiyeee Kızlar ben açıktan üniveriste okuyorum hemde 22+3 haftalık hamileyim bu ay sınavlarım var ve nasıl çalışacağım bilmiyorum hem okuyup hem hamile anneler yardımcı olabilir mii
guzelanne01_ minik_kurabiyeee bende okuycaktım ama hamile olunca üstüne depremide yaşayınca bıraktım canım şimdide oğlum küçük Demekki herşey zamanındaymış onu anladım👀
Ftmzehra minik_kurabiyeee ben ilk kizima üçüncü sınıftayken doğum yapmıştım ve normal egitimdi okulumuz birsekilde oluyor
cokkasmabeabi minik_kurabiyeee 2 çocukla hem açık hem örgün okudum. 3.yu dogurdugum için orgunu 2 dönem açığı 1 dönem dondurdum. İkisinde de son senemdeyim
mervemurat16 minik_kurabiyeee bende KPSS ye hazırlanıyorum ayrıca lisans tamamlıyorum açıktan 2saat ayırsanız yeterli oluyor öğleden sonra çalışıyorum vakit buldukça sistemde PDF oluyor onlara bakabilirsiniz çıkmış soruları çözün göz atın genelde onlardan çıkıyor
minik_kurabiyeee guzelanne01_ ben evlenmeden önce okuyordum zaten ama bitiremedim derslerime tam çalışmadım şimdi de alttan vermem gereken derslerim var ama nasıl çalışacağım nasıl yapacağım hiç bilmiyorum yaaa çok geçmiş olsun 🌺 aynen öyle her şeyin hayırlısı bakalım bende kızım doğmadan bitsin diyorum ama bakalım 😂
Flankes guzelanne01_ minik_kurabiyeee benim de bu ay sınavım var 24+6 yim kitaplarımı aldım sabahları erken uyanıyoruz zaten acık açıp bakıyorum uygulamalardan soru çözümlerine bakıyorum olduğu kadar gidicez artık, benimki ilk gebelik ve evde yalnızım bu yüzden rahatım aslında
cokkasmabeabi minik_kurabiyeee orgune sınava giderken çalışıyordum ama açık anadolu zor. Ona not çıkarıp videolu dersleri dinliyordum.
momofmychildren Yani açık öğretim olunca ve su an hamilesiniz bir sıkıntı olmaz normal duzeninizde çalışın Ben akşamları çalışıyordum genelde uyanık olduğum için
minik_kurabiyeee momofmychildren öyle yapacağım zaten ama ev ortamında çok çalışamıyorum hani işlerimiz falan oluyor ben bu şartta nasıl çalıştığınızı soruyorum
minik_kurabiyeee mervemurat16 heh işte aradığım öneri buydu 😂😂🤦🏻♀️ çok teşekkür ederim peki not alarak falan mı çalışıyorsunuz
mervemurat16 minik_kurabiyeee önemli olabilecek noktaları not alıyorum genelde özet bilgiler oluyor PDF te ona bakıyorum PDF içindeki sorulara ve çözümlere bakıyorum
Minigininannesi minik_kurabiyeee canım hamilelikte ne var ben yeni doğmuş çocukla orgun olarak üniversite bitirdim stajlar vs birde o arada aof okudum hala şaşkınım kendime nasıl yaptım diye suan da atama bekliyorum 😀 halimi bir görseydin arabayla bi okul bi kreş bir ev mekik dokuyordum. Hiç korkma yaparsın küçük notlar çıkar bol bol soru çöz çıkmış sorulara bak
minik_kurabiyeee Minigininannesi yok zaten korkmuyorum sadece nasıl çalıştığınızı sormak istedim öyle yapıyorum zaten alttan derslerim kaldı bir tek onları da verirsem rahatlarım inşallah
Minigininannesi minik_kurabiyeee verirsin onları da bir solukta bitip gider 🤲🏻🥰 sadece özet çıkar ve soru çöz yeterli oluyor ❤️
Gamzeli63 minik_kurabiyeee hem açıktan okuyan hem iş hayatında olan hemde 26+6 olan bir anne adayıyım. Risklerim olduğu halde çalışmak istiyorum gurbetteyim çünkü. Vakit buldukça ders çalışmaya çalışıyorum desem daha doğru olur 😊
minik_kurabiyeee Gamzeli63 anlıyorum bende gurbetteyim bende o şekilde yapıyorum vakit buldukça ders çalışıyorum