
Kizlar evde test vardı 2 günde bir yapayım koyulasmasina bakayim dedim ama gördüğünüz gibi koyulasmiyor hatta en sonuncusu yani bugun yaptigim dahada silik çıktı sanki. Sabah kan verdim saglik ocaginda yarin cikacakmis sonucu. 29 ekimde 10.82 çıkmıştı degerim. Benim gibi bu durumu yasayip gebeligi sağlıklı ilerleyen var mi ?