Sevinc-Berna87 Dayanamadim sabah yaptim ama negativ belki dedim cıkar 23 de 27 de pik gördüm bi umut ama malesef negativ devam beklicem :)
Bal5 Sevinc-Berna87 çok çok erken yapmışsın canim gebelik varsa da çok yeni zaten çıkma ihtimali düşük bende neredeyse o günler değerlendirdim adete 6 7 gün var ama çıkmaz diye yapmıyorum gerçi hicde hissetmiyorum da hayirlisi
Pamuk Sevinc-Berna87 Yumurtlamanin 11. Günü sabah negatif akşam aşırı silik cizgi ile öğrendim.Cok erken
Yazgull_kurt22 @"Sevinc-Berna87″ben 4 gün kala erken gebelik testiyle öğrendim biraz daha bekleyin derim hayırlısı olsun inşallah vardır