Selam kizlar
Adetime daha kac gun var bilmiyorum duzensiz oldugu icin ama gecen ay 4 unde olmustum. Bu ay 24 gibi yumurtlamam oldu ve biz 25 inde iliskiye girdik. Yani aradan bi 9/10 gun gecti cokmu erken belirti icin?
Ve dun geceden belli karnim agriyor kasiklarim belim agriyor. Regl zamaninda hic belirti yasamiyorum ilk defa boyle oldu. Hala ara ara kasik sancilari yasiyorum. Test icin erkenmi bilmiyorum.
Aynı şeyleri yaşayan oldu mu..