Nnoktaa Efnan3443 ilk 3 ay uzak durup sonraki aylarda kuaförde doğal içerikli boyaları tercih etmiştim.
Minigiim-vebenn52 Efnan3443 benim kuaförüm ne dipten ne normal Asla boyamıyor doğumdan sonra altı ay emzirirken de boyamıyor düşün bunu yapan kuaför yani demek ki zararlı ki kadın parasını düşünmeyip boyamam diyor ben olsam boyamam sabret biraz ne olur olmaz
Aybarssmom_ Bu konuda uzmanlar da ikiye ayrılmış durumda resmen bi kısmı doğal içerikli ve dipten olmadığı sürece sıkıntı yok diyor bi kısmı hiç önermiyor. Ben risk almamıştım sombre vardı saçımda rengi çok kötü olmuştu boyalı yerlerinden kestirdim hep