Ceku00 Kızlar tam bu ay korunmayı bırakmış bebiş düşünmeye başlarken ishal oldum 15 günü geçti ama hala geçmedi. Çevreden duyduğuma göre salgın varmış 1 aydan önce geçmiyor diyorlar. Yaşayan duyan var mı? Yoruldum artık
Esra_4774 Ceku00 inanmiyorum gebeligimin Başından beri kabızlık çekiyordum bu yaklaşık 1,2 haftadır ishalim acaba bende mi yakalandım ne yapayım bilmiyorum şimdi
Eflinshine Ceku00 ayni donemde bende ishal oldum ve hala etkileri gecmedi 1 hafta duzeliyorm sonra tekrar oluyor ustelik tedavi icin gittgimde gebe oldugumuda ogrendim
Esra_4774 Ceku00 hastameye gideyim mi sizce bu ishalden dolayı açıkçası kabızlıktan daha iyi ama ishalde kötü yanı
Ceku00 Esra_4774 ben hastaneye gittim bi antibiyotiğe başladım ama kesmeyebilir dedi gebelik olabilir diye hafif bir şey verdi çünkü. Gebelik olmazda gel başka bir antibiyotiğe başlayalım dedi şimdi onu bekliyorum. O antibiyotikle de geçmezse kolonoskopi önerebilirim dedi hatta o korkuttu biraz beni 💆🏻♀️
Ceku00 Beyzanrrr bu arada ishal için başka bir gönderide birisi bir tatlı kaşığı Türk kahvesine 3-4 damla limon damlatıp yiyin yazmış denenebilir
Ceku00 Eflinshine ben de hala ara ara oluyorum tam geçmiş değil ama gebeyim bu arada ben de belki ondan da oluyordur 🤷🏻♀️
Eflinshine Ceku00 Geçirdiğimiz ishal bağırsak florasını bozmuş doktor bana 6 ay devam edebilir dedi ben korkuyorum ama yapacak birşey de yok sağlıkla kavuşalım bebişlerimize insallah🌼