Kızlar ben 5-6 haftalık gebeyim ama hiç bir belirtim yok sadece iç çamaşırımı çıkartınca bir göğüs sızısı var o kadar bir yerde okudum hamilelik belirtilerini yaşayanlar sağlıklı gebelik anlamına geliyormuş tabi ne kadar doğru bilmiyorum ama ister istemez neden diye de soruyorum daha kalp atışlarını duymadım