Otherozge mavi2904 açlık kan sekerim 99 cıktı doktorum normal sınırlar olabilir üst sınır 100 dedi gebeliğin ilerledikçe sıkıntı cıkarabilir dedi.evde ara ara şekerini ölç dedi farklı bişey farkedersen haber ver dedi