MelodyFairy sağlık olsun canım sağolsun. Ama ben erken olduğunu düşünüyorum. Benim kuzenim geçenlerde hamileymiş kan şekeri düşüyor hastaneye gidiyor doktor diyor gebelik var mı diye yok diyo ben tedavi olmadan çocuğum olmuyor demiş. Doktor da üst üste ne olur ne olmaz diye kan ver demişler kabul etmemiş inatla gitmiş şeker ilacını içmiş Allah uzak etsin bebeği düşmüş. Sende emin ol, ilaçlar riskli olur ve gec dollenme de olabilir siz yine de biraz bekleyin derim ben.