zyrls Herkese merhaba. 36. Haftaya girmem ile şiddetli bel ağrısı yaşamaya başladım ve sol bacağıma vuruyor yürümekte çok zorlanıyorum. Böyle bir şey yaşayan var mı? NST de sancı da gözükmüyor. Bebeğim biraz kilolu sanırım bundan olabilir mi acaba?
Snmlsn zyrls 38. Haftamdayım. 10 kilo aldım artık. Bebeğimin boyu kilosu da yerinde. Ama benden daha fazla kilo alanlar bu acıyı çekmiyor. Herkesin kendi bünyesi. Diz kapaklarım şişti dünden beri yürüyemiyorum bile. Doktorum doğumdan sonra hepsi geçecek diyor 🙄😳
Tugceliko-19 zyrls yok bebek kilosuyla alakası yok sona geldik çünkğ ben de 35 teyim ağrımayan kasılmaysan yerim yok artık . Popom ağrımaya başladı 2 gündür hamlamış gibi şimdi de bu çıktı :(
zyrls Snmlsn sağlıkla gelsinler inşallah. Benim doktorum da normal ağrıması dedi ama dayanamıyorum bazen diyorum bir an önce doğsa bitse ağrıların hepsi 😅
zyrls Tugceliko-19 Benim de birden başladı. Çalışıyordum 36da izne ayrıldım. Ayrıldıktan 2 gün sonra şiddetli bel ve kalça ağrısı başladı 😰
Snmlsn zyrls ben de dün gece çok ağladım ağrıdan. Ama hanımefendi içerde çok mutluydu 🥰🥰 dursunlar annesi biraz daha içerde 🥰
Tugceliko-19 zyrls oluyo işte öyle kalça kemiği leğen kemiği genişliyor kolay değil dayanamayacak gibi olursan ılık duşa gir bi tane parol iç korkma bi şey olmaz